Nyheder Blog

I'm a Mormon-reklamer tiltrækker interesse i Storbritannien

Den amerikanske avis Deseret News bragte i fredags en artikel om, hvordan Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Helliges I'm a Mormon-mediekampagne i Storbritannien og Irland bidrager til at aflive myter om Kirken og øget missionæraktivitet.

CharingCrossMain2 1024

Kirkens reklamer var opstillede på Charing Cross i London i hele april måned.

Greg Droubay, mediechef for Kirkens Missionærafdeling, fortæller Deseret News, at antallet af besøgende på websitet mormon.org.uk er steget med 250 procent siden kampagnens begyndelse i april. På samme vis er antallet af anmodninger om en gratis kopi af Mormons Bog eller et missionærbesøg steget.

Artiklen bemærker, at »kampagnen tilskynder folk til at 'spørge en Mormon' i stedet for at tro på ting, de måske har hørt fra dårligt informerede kilder ... den er bygget på det præmis, at den bedste måde, man kan kende og forstå Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige, er ved at lære Kirkens medlemmer at kende.«

Læs mere på Deseret News' website.

Gennemse Blog

Om: This blog is managed and written by staff of the Public Affairs Department of The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints. The information here is reliable and accurate but should not necessarily be viewed as official statements from the Church. The purpose of this blog is to provide journalists, bloggers, and the public with additional context and information regarding public issues involving the Church. For official news releases and statements from the Church, visit MormonNewsroom.org.

Retningslinjer vedrørende omtale: Når der skrives om Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige, vær da venlig at bruge Kirkens fulde navn i den første henvisning. Se yderligere information om brugen af Kirkens navn i vore retningslinjer på internettet. »Retningslinjer.